Ebase.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
- În ceea ce privește livrarea, Ebase colaborează cu firma PACKETA care inglobeaza curierii CARGUS, SAMEDAY si FAN CURIER.
- Transportul pentru comenzile mai mari de 499 de lei este gratuit în rețeaua de acoperire PACKETA.
- Pentru toate comenzile sub 499 de lei livrarea constituie un cost suplimentar de 20 de lei.
- Pentru "Deschidere colet la livrare" se achita suplimentar o taxa de 7 lei.
- De asemenea daca sunteti din Municipiul Arad sau din zone limitrofe puteti opta pentru "Ridicare colet din magazin".
Politica de Retur
Clientii Ebase.ro au dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță .
Renuntarea la cumparare reprezinta un serviciu gratuit oferit clientilor EBASE SOFT S.R.L., societate comerciala cu raspundere limitata, organizata potrivit legii romane, cu sediul in Fantanele, judetul Arad, nr. 219, camera 2, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J02/1104/2023, numar de inregistrare fiscala RO48533768.
Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.
Clientii EBASE SOFT S.R.L. sunt beneficiarii directi ai acestui serviciu gratuit.
Acestia pot fi persoane fizice sau persoane juridice care au achizitionat produse din magazinul fizic sau de pe www.ebase.ro, fiind titularii facturii sau ai bonului fiscal (persoane fizice) sau reprezentantii persoanei juridice titulare a facturii fiscale Ebase.
Lipsa de conformitate
Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile afisate pe site se pot returna dupa notificarea in scris (e-mail sau telefonic) a Ebase. In aceasta situatie clientul poate alege inlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expediere. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, se va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, se va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Cheltuielile aducerii la conformitate (inclusiv cele de transport) vor fi suportate integral de catre Ebase.
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Fie trimiți un email la: hello@ebase.ro, fie ne contactezi telefonic la nr. tel 0742.017.050, fie duci produsul în showroom-ul Ebase din Arad, Piata Mihai Viteazu Nr 13.
Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza:
- de la data cumpararii produsului in cazul in care acesta a fost achizitionat in magazin;
- de la data livrarii produsului in cazul in care produsul a fost achizitionat de pe www.ebase.ro ; in cazul unei comenzi care contine mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.
Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.
Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.
Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii acestuia. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de noi.
- Colete ce prezinta deteriorari;
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa faceti constatarea printr-un proces verbal in prezenta curierului si sa refuzati receptia lor.
- Produse ce v-au fost livrate gresit;
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre noi.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de Ebase:
Costul de transport pentru retur este suportat de Ebase, în limita a 10 Kg/colet. Dacă coletul depașește 10 Kg, costul de transport pentru retur este de suportat in totalitate de cumparator.
În cazul în care produsul se returnează în Showroom și modalitatea de plată a fost transfer bancar, returnarea banilor se face tot prin transfer bancar, și nu în numerar la casierie.
Produse care nu sunt acceptate la retur:
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului
In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii EBASE SOFT SRL vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.
Garantie Persoana Fizica: 24 luni
Garantie Persoana Juridica: 12 luni
Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare: toate costurile sunt suportate de catre Ebase.